Televisie bezorging

  • Pak de televisie uit volgens de instructie in de handleiding.

Let op: bewaar de verpakking van de TV minimaal 14 dagen voor het eventueel retourneren van dit artikel.

  • Pak de TV altijd met twee personen uit de doos, zonder deze bij het scherm vast te pakken.
  • Controleer het uiterlijk van de TV en sluit de TV aan op stroom zodat je de werking van de TV en het beeld kunt controleren. Doe dit voordat je een muurbeugel of voet op de televisie installeert. Je kunt geen schade melden na het bevestigen van de voet of muurbeugel
  • Heb je een product met schade of een niet werkend product ontvangen? Meld dit dan altijd binnen 24 uur bij onze klantenservice. Meldingen m.b.t. schade kunnen alleen binnen 24 uur na ontvangst in behandeling worden genomen.
  • Wanneer je de TV (voor het bevestigen van bijvoorbeeld een muurbeugel) voorover neerlegt, controleer dan zorgvuldig of er niets op de tafel of grond ligt en leg er een deken onder. Door kleine objecten kan het scherm breken. Een gebroken scherm valt niet binnen de garantie, en jouw TV met een gebroken scherm retour sturen is niet mogelijk.
  • In de afkoelingsperiode van 14 dagen kun je alleen het artikel op “zicht” controleren. Zo kun je het product maximaal 1 uur gebruiken en mag je deze (nog) niet bevestigen aan de muur. Indien meer dan noodzakelijk gebruikt, aan de muur bevestigd of beschadigd, wordt een vergoeding in rekening gebracht. Deze bedraagt minimaal 15 procent van de aanschafprijs.
  • Defecten na de 24-uurs termijn? Neem contact op met onze reparatie-afdeling. Wij helpen je zo snel mogelijk verder.