Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat nu?

Tijdens het bestellen staat per product aangegeven wat de levertijd van dit product is. Doorgaans wordt alles uit de bestelling in één keer verzonden. Wil je een deel van de bestelling eerder ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Controleer in jouw account of de bestelling is verzonden. Is dit nog niet het geval? Dan zul je een track en trace code ontvangen zodra de bestelling aan de bezorgdienst is meegegeven. Is de bestelling al wel verzonden, maar kun je deze niet traceren? Controleer dan of de mail met de track en trace code niet per ongeluk in de ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht je onverhoopt geen mail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
   
Ik heb een track en trace code ontvangen, kan ik de bestelling nog annuleren? Kan ik het bezorgadres wijzigen?
Zodra de bestelling is ingepakt, is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. De status van jouw bestelling is terug te vinden in jouw account. Is de bestelling nog niet ingepakt? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat zij de bestelling voor je kunnen annuleren. Als annuleren niet meer mogelijk is, vragen wij je het pakket te weigeren aan de deur. Het pakket wordt vervolgens retour gestuurd en geannuleerd. Als de bestelling nog niet is ingepakt, kunnen wij het bezorgadres nog voor je aanpassen. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen per mail, kunnen wij dit helaas niet garanderen. We kijken uiteraard graag met je mee naar de mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
   
Kan ik het bezorgmoment wijzigen? Mijn bestelling is niet afgeleverd, wat nu?
Vaak is het mogelijk om via de website van de koeriersdienst een ander bezorgmoment te kiezen. Als deze optie niet wordt aangeboden, kunnen wij het bezorgmoment helaas ook niet meer voor je wijzigen. Bekijk de track en trace code voor de bezorgstatus van jouw pakketje. Staat er dat jouw pakketje geleverd is, maar heb je deze niet ontvangen? Dan helpen we je graag. Neem contact op met onze klantenservice, zodat zij een onderzoek op kunnen starten bij de bezorgdienst.