Onze winkels zijn helaas tijdelijk gesloten, deze service kunnen we je op dit moment niet bieden.
Je kunt kiezen voor bezorging thuis of een PostNL Pakketpunt.
Kijk hier voor de meest recente informatie omtrent Covid-19.
Als je online artikelen hebt besteld en gekozen voor de optie ‘Afhalen in een Superstore’, dan word je bestelling met intern transport naar de desbetreffende winkel gebracht.
Dit neemt één tot drie werkdagen in beslag. Zodra het pakketje in de winkel is ontvangen, ontvang je van de winkel een bericht dat je jouw pakket kunt ophalen.
Wil je niet direct bestellen, maar het artikel liever reserveren in één van onze winkels? Klik dan bij het artikel op de witte knop RESERVEREN IN ÉÉN VAN ONZE WINKELS.
Je wordt dan doorverwezen naar het reserveringsformulier waar je de winkel naar keuze kunt selecteren en je jouw gegevens kunt achterlaten. Zodra je de groene knop RESERVEREN indrukt, is het artikel voor jou gereserveerd en zal deze 24 uur apart voor je worden gezet in de winkel. Dit is geheel vrijblijvend.
Reserveren in een winkel kan alleen als het desbetreffende artikel daar ook op voorraad is. Is het gewenste artikel niet op voorraad? Dan kun je deze bestellen of contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij het artikel naar de gewenste winkel kunnen versturen.