Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Kan gebeuren!
We kunnen je bestelling alleen annuleren of wijzigen als deze nog niet is verzonden. Heb je online een bestelling geplaatst terwijl je ingelogd was op je persoonlijke Kamera Express account? Dan kun je online de status van je order alvast zelf bekijken.
Ga hiervoor naar je Kamera Express account en klik op ‘bestellingen’ in je accountoverzicht.
Is je bestelling nog niet verstuurd en wil je deze annuleren of wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer bij de hand.
Als je je bestelling laat aanpassen, ontvang je binnen 5 à 10 werkdagen je geld terug via de betaalmethode waarmee je je bestelling hebt geplaatst.
Voor betalingen die met vooruitbetaling zijn gedaan, vragen we je om je bankgegevens naar ons op te sturen, zodat we je het resterende bedrag kunnen terugbetalen.
Ontvang je van ons een alternatief product met een hoger aankoopbedrag? Dan kun je het verschil aan ons betalen via iDeal, PayPal, bankoverschrijving of creditcard. Indien gewenst, kunnen wij je ook een e-mail sturen met een verzoek om betaling. Hiermee kun je ons het verschil betalen.