Wanneer je een defecte televisie hebt, bieden de fabrikanten vanaf een bepaald formaat een homeservice aan. Je hoeft dan niet langs te komen met de televisie, maar er zal een monteur bij jou thuis langs komen.
Is de twee jaar fabrieksgarantie reeds verlopen en heb je geen vijfjarig garantiecertificaat bij Kamera Express? Dan kun je je defecte televisie zelf aanmelden bij de fabrikant.
In het geval van een prijsopgave zal de fabrikant altijd een bepaalde coulance toepassen op basis van de leeftijd en aanschafwaarde van de televisie.
Als de televisie buiten de twee jaar garantie valt, maar je wél een vijf jaar garantiecertificaat hebt bij Kamera Express, vragen we je om contact op te nemen met ons via: reparatie@kamera-express.nl
Wij ontvangen dan graag de volgende gegevens van je:
- Duidelijke klachtomschrijving
- Indien de klacht betrekking heeft tot het beeld: Een foto of video van de klacht
- Een foto van het typeplaatje achterop de televisie (hierop staan onder andere type- en serienummer)
- Een kopie van de aankoop bon of het factuur- / verkoopnummer
- Een kopie van het vijf jaar garantiecertificaat
- Het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor het maken van een afspraak