Wil je de bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet is ingepakt. Wanneer je de bestelling via jouw account hebt geplaatst, kun je de status van de bestelling zelf bekijken. Ga hiervoor naar jouw account en klik op “MIJN ORDERS” in het accountoverzicht.
Heb je de bestelling als gast geplaatst óf wil je deze wijzigen of annuleren?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en houd het ordernummer bij de hand. Zij zullen de mogelijkheden in het wijzigen of annuleren van de bestelling met je bespreken en dit waar mogelijk gelijk voor je in werking zetten.
Nadat de bestelling geannuleerd is, ontvang je binnen 5 tot 10 werkdagen het betaalde bedrag terug op dezelfde rekening als waar jij de order mee hebt betaald. Bij betalingen die met vooruitbetaling of pin zijn gedaan vragen we je een rekeningnummer aan ons door te geven waarop wij het bedrag mogen crediteren.
Als er een wijziging heeft plaatsgevonden in de bestelling, kan het zijn dat je het verschil in bedrag moet bijbetalen. Hiervoor ontvang je van ons een betaallink of informatie over het uitvoeren van een bankoverschrijving. Je kunt het verschil in bedrag aan ons betalen via iDEAL, PayPal, bankoverschrijving of creditcard. Is de huidige bestelwaarde lager dan voorheen? Dan ontvang je het teveel betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen terug op dezelfde rekening als waar jij de bestelling mee hebt betaald.