Wanneer je een defecte televisie hebt, bieden de fabrikanten vanaf een bepaald formaat een homeservice aan. Je hoeft dan niet langs te komen met de televisie, maar er zal een monteur bij jou thuis langs komen om waar mogelijk de reparatie direct uit te voeren.
Is de twee jaar fabrieksgarantie verlopen en heb je geen 5 jaar garantiecertificaat bij Kamera Express? Dan kun je de defecte televisie zelf aanmelden bij de fabrikant. In het geval van een prijsopgave zal de fabrikant altijd een bepaalde coulance toepassen op basis van de leeftijd en aanschafwaarde van de televisie.
Als de televisie buiten de twee jaar garantie valt, maar je wél een vijf jaar garantiecertificaat hebt bij Kamera Express, vragen we je contact op te nemen met ons via: reparatie@kamera-express.nl
Wij vragen je tijdens dit contact in ieder geval onderstaande informatie met ons te delen:
- Duidelijke klachtomschrijving.
- Indien de klacht betrekking heeft tot het beeld, een foto of video van de klacht.
- Een foto van het typeplaatje achterop de televisie. (hierop staan onder andere type- en serienummer)
- Een kopie van de factuur of aankoopbon. Bij gebrek hieraan ontvangen wij graag het ordernummer van de bestelling.
- Een kopie van het vijf jaar garantiecertificaat.
- Het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor het maken van een afspraak.