Product defect ontvangen

Blijkt het bestelde product bij ontvangst defect te zijn? Dat is natuurlijk geen leuk nieuws, maar daar helpen we je graag snel verder mee. We raden je aan om zo snel mogelijk – na ontvangst van je defecte product – ons van het defect op de hoogte te stellen. Je hebt hier - na ontdekking van de schade – wettelijk minimaal twee maanden de tijd voor, maar we raden je aan om ons hier binnen 24 uur van op de hoogte te stellen. In een later stadium is het namelijk niet meer goed te controleren hoe het defect is ontstaan. Na ontvangst van het defecte product zullen wij dit eerst controleren. Als blijkt dat het product inderdaad defect is, zullen wij het product direct vervangen. Het is van belang dat producten goed en dergelijk verpakt retour worden gestuurd. De producten dienen verpakt te zijn in - indien redelijkerwijs mogelijk - de oorspronkelijke verpakking inclusief de oorspronkelijke aankoopnota of een ander aankoopbewijs. De retourkosten van het defecte product krijg je gerestitueerd*. Kijk voor meer informatie op: https://www.kamera-express.nl/retour 

Weet je niet zeker of het product defect is? Stuur dan een e-mail naar onze serviceafdeling via reparatie@kamera-express.nl. We kijken dan graag met je mee.

*Retourkosten per land: 

Land 

Retourkosten 

Nederland 

€7,95 

België 

€16,40